Shopping Cart

Klantenservice

Bestellen en verzenden

  • Hoe lang duurt de levering?
    Wanneer u voor 15.00 besteld ontvangt u uw bestelling al de volgende werkdag.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    U ontvangt een email met een track en trace link waarmee u uw bestelling kunt volgen.
  • Verzenden jullie ook naar België?
    Ja en hierbij gelden dezelfde voorwaarden als naar Nederland.
  • Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog terug op voorraad?
    Wij ontvangen 1x per jaar onze voorraad. Er wordt niets bijgemaakt. Het kan wel zijn dat een andere klant een laars retour stuurt. Dus hou de site in de gaten.
  • Hoe weet ik wat voor maat ik nodig heb?
    Gebruik hiervoor ons maatschema. Dit staat bij elke laars vermeld.

Retourneren en omruilen

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    U kunt de laarzen binnen 14 dagen gratis retourneren mits deze onbeschadigd en ongedragen (buiten het passen om) zijn.
    Meld u retour aan via https://laarzenmetbredeschacht.shipping-portal.com/
  • Kan ik omruilen?
    Jazeker, meld u retour aan via https://laarzenmetbredeschacht.shipping-portal.com/ en kies voor omruiling.
    U ontvangt een gratis retourlabel van ons.
  • Ik heb de verkeerde laarzen ontvangen
    Dit is heel vervelend. Stuur ons aub een bericht via het contactformulier en wij lossen dit snel voor u op.
  • Kan ik bellen / mailen?
    Ja hoor. U kunt het contactformulier gebruiken of bellen naar +31 0514-563560 tijdens kantooruren.
Gratis levering

Thuis of bij een servicepunt

Eenvoudig retourneren

Direct uw aankoopbedrag terug

Gratis retour

U ontvangt een retourlabel

Achteraf betalen

iDeal / PayPal / Creditcards of betaal achteraf via Klarna

Select your currency
EUR Euro
GBP Pond sterling